Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, maja Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni (kalendarzowych) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni (kalendarzowych) od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  3. W celu skutecznego skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem) w terminie 14 dni (kalendarzowych) od odbioru przesyłki.
  4. Zgodnie z prawem, mamy obowiązek zwrócić również koszty przesyłki poniesione wcześniej (przy opłacaniu zamówienia). Jeśli wybrali Państwo najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru, zwrócona będzie cała kwota. Jeśli wybrali Państwo inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez nas, zwrócimy jedynie koszt wysyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Prosimy zwracać na to szczególną uwagę w przypadku produktów gabarytowych z wysyłką paletową.
  6. Odesłanie towaru wolnego od wad powinno nastąpić w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
  7. Adres do zwrotu oraz wszelkie informacje zostaną Państwu przekazane w wiadomości zwrotnej.
  8. Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
  9. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu w przypadku uszkodzenia towaru, zmniejszenia jego wartości w wyniku użytkowania lub uszkodzenia w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia towaru do odesłania.

REKLAMACJA TOWARU

  • Jeżeli chcesz zareklamować przedmiot skontaktuj się z nami.
  • Jesteśmy tylko ludźmi i nam również przytrafiają się pomyłki.
  • Towar wymienimy na prawidłowy i pokryjemy koszty wysyłki.
  • Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt skontaktuj się z nami na e-mail: sklep@zabawkopolis.pl lub pod numerem tel. 534 077 999.
  • Nowy przedmiot wysyłamy na nasz koszt.
  • W przypadku braku danego towaru proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze.
  • Często kontakt z nami rozwiązuje sytuację, produkt okazuje się być sprawny, a Klient zadowolony.
  • Kilka naszych podpowiedzi pozwala oszczędzić czas.

  1. Reklamację prosimy zgłaszać drogą mailową na adres e-mail: sklep@zabawkopolis.pl
  2. Wszelkie informacje zostaną udzielone w wiadomości zwrotnej.
  3. Koszty przesyłki reklamacyjnej zwracamy do wysokości ceny przesyłki ekonomicznej realizowanej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  4. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

GŁÓWNY ADRES DO ODSYŁKI:

(JEŚLI W WIADOMOŚCI ZWROTNEJ NIE ZOSTAŁ WSKAZANY INNY)

ZABAWKOPOLIS.PL

Dobry sklep z zabawkami!

Al. J. Piłsudskiego 92

92-202 Łódź